fredag 18 september 2009

Veckans talang v. 38

Yes, då var det dags för veckans talang igen. För några veckor sedan så lyckades jag med bedriften att få in hela 18 stycken stora vindruvor, se här. Helt klart en talang! Men min bror som alltid vill tävla med mig skrev denna kommentar: Slår vad om att jag får in 20 st vindruvor i min mun...
Visst han är ju lite större än mig och därav större käft så det fanns ju en chans att han skulle klara det. Sagt och gjort, på eget initiativ har Johan pressat in 22 stycken vindruvor i munnen! Om det är sant så bugar jag och bockar. Här är "bevisen" han skickade till mig. Svårt att avgöra om det är sant när jag inte var med själv..Men här är Johans minutes of fame..Grattis, du är veckans talang!!

Bild 1. Bevis på stora vindruvor















Bild 2. 22 st i munnen!















Bild 3. Slemmiga vindruvor efteråt














Den som kan slå rekordet får gärna skicka in bildbevis! Nu är det fredagkväll och äntligen mår jag bättre! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar