måndag 14 september 2009

Sjuk och möte med några ocoola tonåringar..

Ja har ju inte blivit bättre efter den här helgen..Får skylla mig själv lite. Har fortfarande lite feber och känner mig risig. Inte svininfluensan hoppas jag! Igår fick jag sitta sek 5 timmar också! Alla var tvugna att hjälpa till under Blackeberg cupen. Gårdagen innehöll därför endast sömn och sitta sek i en baskethall. Måste bara berätta om en sak som hände på tunnelbanan till hallen.

Två killar och två tjejer kliver in på Stora Mossen stationen. De är väl i 13-14 års åldern nånting och känns som de precis har kommit i fjortis stadiet. Killarna verkade känna sig riktigt coola som hängde med dessa brudar och det verkade som en av killarna var tillsammans med en av tjejerna. Både killarna hade lite hängiga jeans, nån t-shirt, fixade frisyrer och feta hörlurar runt nacken. Tänkte inte så mycket på dessa först. Men de fångade min uppmärksamhet när killen som var tillsammans med en av tjejerna sa till den andra killen att han inte pratade så mycket. Tjejerna hängde på och sa att han skulle säga nåt, säg en mening! Han blev lite generad och undrade vad han skulle säga..De släppte det efter ett tag och den ena tjejen tar upp ett gäng nappar! Vem har med sig nappar i den åldern? Killen som var tillsammans med tjejen utbrister: ÅÅH kan jag få!? Varpå hon säger att han kan få en om han sitter i hennes knä... Självklart sätter sig den här "coola" killen i hennes knä och börjar suga på nappen hon gav honom! Jag börjar titta runt för att se andras reaktioner på detta. De flesta tittar med avsky mot pojken och likaså jag.. Han trodde dessutom att han var jättehäftig som satt som en stor bebis i hennes knä, vilket kompisen också kommenterade att han såg ut som. Jag ville gå fram till honom, ge honom bitchslap och säga åt honom att skärpa sig. Jag är ledsen att jag inte tog ett kort på denna hemska upplevelse.

Ikväll har vi träningsmatch mot 08, men jag kan inte vara med för jag är sjuk..Det suger men jag blir hellre frisk till de viktiga matcherna. Vågar inte chansa.

Gitarrspelandet går framåt..börjar lära mig de enklaste ackorden nu..=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar