Börjar bli bra på det här med jobbintervjuer..Hade en idag och ska ha en imorrn med. Hoppas jag får något av jobben! Vore skönt att tjäna lite cash så jag kan börja spendera..TV, högtalare, soffa, PS3..you name it..=) Sjukt hur känslorna varierar under detta jobbsökande. Ena stunden känns det som man aldrig kommer att få ett jobb eftersom man inte får några svar och inte har någon direkt erfarenhet. Sen kommer det helt plötsligt flera svar och intervjuer bokas in och man hoppas och hoppas att man äntligen ska få ett jobb. Sen kan benen slås undan för en eller så kanske de ser vilken fantastisk tillgång jag är för deras företag! Sätter på en låt och hoppas på det bästa..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar