lördag 12 september 2009

Slappdag

Kom hem strax efter sju imorse. Sov väl kanske en timme under natten så jag var väldigt trött när jag kom hem. Sov i princip hela dagen och kände mig rätt risig när jag vaknade. Hade bestämt sedan innan att vi skulle ut ikväll och jag är ju inte den som bangar. Var väldigt nära att göra det alldeles nyss dock.. Började skriva på ett sms till Jake och Robin...Sorry grabbar..jag är inte den som brukar banga men just nu känner mig jag rätt risig.. Sen tänkte jag efter lite, raderade smset innan jag skickade det, tog en dusch, på med hög musik, en ipren och sedan var jag redo igen. Jag är verkligen inte den som bangar! Nu öser vi igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar