fredag 11 september 2009

Japp då var det avklarat

Så, nu har gästerna gått hem och lugnet har infunnit sig igen efter två timmars kaos på 41 kvadrat. 13 pers, varav två galna ungar och 3 stycken vilda pensionärer..Kan ju säga att jag känner mig rätt trött efter det. Men det var självklart trevligt och jag fick fina presenter. En skjorta, en tröja, en väska, en kalender, pengar och den stora grejen...en gitarr! Nu ska jag lära mig spela och inom en månad ska jag framföra ett litet stycke gitarrspel med sång här på bloggen. I promise! 11 oktober senast alltså.

Just nu är jag så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna och vill helst bara krypa ner i sängen..Men nej..Jag och Jakob är så snälla/dumma i huvet att vi ställer upp på att vara nattvakter under Blackebergs basketcup..Ska sitta inne i Grimstskolan mellan 00 och 07 och vakta de lag som sover där..Tar med mig en stor påse godis och datorn. Kanske en kortlek också..Om det är någon som är vaken och inte vet vad den ska göra så är det bara att hälsa på.

Kul att du gillade talangen Nicklas! Får se vad jag kan hitta på mer..Du kanske har någon onödig talang?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar