De ringde från Manpower igår och jag hade inte fått jobbet som jag var på intervju för...De ville ha någon med mer erfarenhet..Fuck! Men tjejen som hade intervjuat mig tyckte jag hade gjort ett bra intryck och ska försöka hitta nåt jobb åt mig. Hennes kollega hade tydligen något jobb som kunde vara nåt för mig. Så nu ska jag på ny intervju imorgon..kom igen nu! Hur låter försäkringshandläggare?
Imorgon fyller jag ju år också..24 härliga år har jag levt. Ett steg närmare 30..Äh ska inte få ångest nu igen..Imorgon ska jag bara njuta! Släkten kommer över på lite fika på kvällen. Har bakat kanelbullar och Therese har varit snäll och bakat två tårtor! Har inte önskat mig så mycket, så det blir nog mest pengar. Det enda jag har önskar mig är en gitarr. För nu är dags att lära mig lira lite. Hoppas jag får en nu! Jag börjar bli lite nyfiken nu..Som ett barn dagen före julafton.
Imorgon blir det veckans talang, vilket jag inte la upp förra veckan. Denna gång kommer jag själv stå för talangen så håll koll på bloggen imorrn!
Trevlig helg!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar