Väntar på svar från två jobb. Dels det som försäkringshandläggare..de bör ringa den här veckan. Sedan ett jobb som ekonom på ett ip-telefonibolag via academic work. De ringde upp mig för en telefonintervju och sedan skulle de ringa igen för en personlig intervju..Det jobbet var i V-by så det skulle vara grymt om jag fick det!
Börjar må bättre nu också och ska försöka träna idag. Har varit så konstigt sjuk..lite feber som aldrig vill ge med sig, svagt illamående känsla och allmänt trött. Ingen svinis hoppas jag..
Två fester i helgen. En 25-års fest och en inflyttningsfest..Just nu känner jag mig inte så sugen. Vill ju bli helt frisk nångång. Men det är ett tag kvar så jag hoppas jag ändrar mig.
Veckans talang imorrn..Johan skicka in bilderna! =)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar