Var hemma för att blir frisk idag också, men tro inte att jag slappade för det! Från halv elva till åtta har vi hållt på och rensa våra garderober. Har massor med kläder som vi inte använder och alldeles för lite utrymme att stoppa allt i. Så ibland krävs det att man tar ut allt, kollar vad som kan slängas eller ges till UFF/myrorna eller vad man vill spara. Allt har legat i en enda stor röra så de mesta måste strykas också...och allt tar sån tid. Så här såg det ut efter mycket var sorterat..

Sedan började vi rensa ut den här garderoben där vi har lagt in allt som vi inte har vetat vart vi ska lägga det..Så här såg den ut när allt var utplockat..
..och här är allt som fick plats där..
Framgår inte riktigt hur mycket som låg här inne, men som sagt så höll vi på med den här rensningen i drygt nio timmar med lite kaffepauser och matpauser..=)
Mitt i all rensning undrade Therese om man kan vara törstig samtidigt som man kissar..Hade inte riktigt svar på det..men tål att tänkas på..=)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar