tisdag 8 september 2009

Middags-TV

Det har blivit så att vi brukar äta middan framför tv:n vid soffbordet. Känns skönare att titta på tv och äta än att sitta vid matbordet. För då måste man ju prata med varandra...=) Brukar bli middag och lite American Funniest Homevideos, How I met your mother eller 2 and half men. Nu när jag satte mig till rätta i soffan, slog på 4an och precis skulle börja avnjuta lite köttbullar och makaroner möts min blick av sunkiga lägenheter, snuskiga badrum, matrester, urinfläckar, damm, skräp, mögel, smuts, skit, bakterier, ohyra, larver, avföring...allt äckligt du kan tänka dig! För TV4 har kommit på den smarta idén att sända Rent Hus precis vid middagstid. Jag sätter maten i halsen och tappar aptiten direkt. Tackar TV4! Jag vill gärna se möglig disk och hudavlagringar när jag ska äta min mat...Lägg där till dessa två skumma tanter, så är hela kvällen förstörd..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar