Kom nyligen hem från en helg på Therese landställe. Det var kräftskiva igår så jag är lite sliten och har faktiskt ingen ork att skriva något. Jag har en veckans talang som kommer läggas upp imorgon också. Så håll koll imorrn!
Annars vill jag bara rikta ett stort grattis till Joey som fyller 25 år idag! Stora damen! =)
Veckan som kommer: Söka jobb, shoppa "jobbkläder", jobba, träna, coacha och till helgen blir det en basketresa till Östersund.
Har inte sett förrän nu! Tack så mycket! Som Tess sa igår så går jag tydligen in i en " ny fas i livet" nu. Haha spännande!
SvaraRadera