Söndagen började med en tennismatch mot brorsan igen. Ni som har hängt med vet att jag har svåra aggressionsproblem när jag förlorar. Denna match började dock på bästa sätt. Vann första set med 6-3, andra ledde jag med 4-0, sen kom Johan tillbaka och det blev tiebreak. Där hade jag totalt tre matchbollar! Johan står emot och tar det setet. Han får momentum och vinner avgörande set med 6-3. En svidande förlust igen. Denna gång på hemmaplanen i traneberg. Kvävde svärorden som jag hade lust att skrika ut och accepterade att jag var något sämre denna dag. Slutsiffror 6-3, 6-7 (7-9), 3-6.
Efter matchen var det dags för lunch en powernap och sen städning. Och vem har sagt att städning är tråkigt?
Ikväll blir det Tacos och 100 meters final hos familjen Cederblad. Jag tippar Bolt men inget världsrekord. Tiden blir 9.75. Nån som sätter emot?
Underbart!!
SvaraRadera// Paulsson