Igår var en riktigt skön dag. Inget jobb så det blev en härlig sovmorgon till nio. En utsökt frukost med Therese som också var ledig. Därefter en kopp kaffe, lite chill framför tvn och såklart lite jobbsökande. Kroppen började piggna till och solen började stråla starkare och starkare. Det blev dags för lite förmiddags-tennis och jag och Therese gick ner till tennisplanen. Ledigt för en gångs skull! Tess var bättre än väntat och gav mig många svåra bollar som jag fick springa på.
När vi var nöjda med tennisen var det dags för lite lunch hemma och en kopp kaffe på.. Lite mer jobbsök och TV. Sedan var det dags för mig att hämta upp pappa, för att sedan hämta Hanna och Ebba, Johans barn, från dagis. Var ett tag sen jag hade träffat dom så det kändes bra att få följa med. Alltid lika kul att komma dit och se hur de första är lite blyga för att sen spricka upp i sina söta små leende. Fick hålla Ebbas hand på vägen hem. =) När vi sedan kom hem till dom så blev det 2,5 timmes lekfarbror för hela slanten och jag var rätt slut när vi åkte därifrån.
Middagen avnjöts hos mamma och pappa och dagen kröntes med den hårdaste träningen för säsongen.
Somnade med ett leende på läpparna.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar