Grabbarna ska ju på Coldplay ikväll..som jag bangade på..Men vi möts upp ikväll och gör stan osäker. Nu taggar vi igång!!
lördag 22 augusti 2009
20års-party och utgång!
Ikväll ska jag lite överraskande först 20års förfest hos Jessica Ahlin, sen vidare till Retro och därefter är planerna mer diffusa. Sitter mest och väntar på att tiden ska gå..Har inget att göra, så det blir mycket spotify, slö titta på tvn, spela lite CM och äta lite onyttigheter..Var tvungen att plocka fram denna godsak nu när therese är borta på kickoff med jobbet. När katten är borta dansar mössen på bordet...=)

Grabbarna ska ju på Coldplay ikväll..som jag bangade på..Men vi möts upp ikväll och gör stan osäker. Nu taggar vi igång!!
Grabbarna ska ju på Coldplay ikväll..som jag bangade på..Men vi möts upp ikväll och gör stan osäker. Nu taggar vi igång!!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar