Idag åker vi! Dags för lite semester igen. Nio pers i en villa i Fuengirola utanför Malaga. 50 m från havet. Kan det bli bättre?
Blir hämtade av Jake om en och en halv timme. Så nu måste jag slänga i det sista i väskan, diska, bajsa, lägga in låtar i mobilen, städa lite kanske. Men jag var ju tvungen att skriva ett blogginlägg först. Jag brukar skjuta upp de jobbiga sakerna som disk och sånt, vilket gör Therese galen. Hon vill att jag ska göra det viktiga först och sen kan jag roa mig..Sitter kvar här lite extra för att retas..=)
Snart blir det party en vecka igen!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar