Ni vet väl hur svårt det är att låta bli att sjunga med i låtar på fester? Oavsett hur det låter så släpper man alla hämningar och sjunger/skriker ut något som ska föreställa sång. Ibland rycks man med av musiken så pass mycket att man känner att man rent av vill lägga en rap. Köra en freestyle helt enkelt. Ibland lyckas man, ibland inte. Jag låter er avgöra ifall jag och Jake la en skön rap denna gång. Ni får även bedöma Jakes "scratching-skills".
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar