torsdag 23 juli 2009

Sommarpratarna i P1

Sitter och lyssnar på Sommar i P1 här på jobbet. Idag är det Malin Sävstam som pratar. Hon överlevde tsunamin och berättar om hennes förlust av sin man och två av sina tre barn. Hon pratar om hur hon tog sig igenom sorgen. Sitter här med gråten i halsen när jag lyssnar på det. Otroligt att man kan klara sig igenom det. Tror inte jag kan sätta mig in i den situationen...


Gå in och lyssna http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=live&Id=132&BroadcastDate=&IsBlock=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar