Men nu får det vara nog!!
Alla dessa skor som köps, till alla sorters tillfällen. Vad är det med tjejer och skor? Själv behöver jag ett par sneakers, ett par joggingskor, några tofflor och kanske några varmare skor på vintern. Och basketskor förstås. Men när det kommer till tjejer och speciellt min tjej, så snackar vi strandtofflor, mystofflor, gladiatorsandaler, låga skor, skor med klack i flera olika färger och design, skinnstövlar, pumps, skor att gå ut i, skor att ha på landet, skor att shoppa i, skor att träna i, skor att hämta tvätten i, skor att..jag vet inte vad i!
Inte så svårt att gissa vart Therese pengar går till..
Sen köper hon hiskeligt mycket kläder också. Men det vill jag inte gnälla om...
Jag som precis funderade på om jag kanske skulle ta och köpa en födelsedagspresent till Tess här i oslo. Vad bättre än ett par skor känner jag nu! Vet du vad hon har för storlek..?
SvaraRaderaDet ligger ett gäng 36or här..hehe
SvaraRadera