Idag är det fredag vilket innebär veckans talang! Ännu har ingen skickat in någon talang...Se till att göra det, annars blir det antingen mer av mina talanger eller youtubeklipp...Jag vill ju se era talanger!! Kom igen nu! Lägger upp vinnaren ikväll.
Sökte två ekonomiassistent/redovisningsassitentjobb igår. Vägen mot jobbet fortsätter.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar