onsdag 22 juli 2009
Hatar att förlora...
Efter jobbet igår var jag och Johan (min bror) lite sugna på att spela tennis efter de hårda matcherna på landet. Kan ju säga att det alltid blir på blodigt allvar när jag och brorsan ska tävla i något..Ingen av oss vill förlora. I just tennis har Johan vait aningen bättre än mig under åren och jag har haft problem med vredesutbrott när jag har förlorat mot honom eller mot pappa. Bollar har slagits borts, racket har kastats i marken, har försökt träffat både brorsan och farsan med en hård boll i ryggen eller på låret..Nu har jag mognat och kommit förbi den tiden. Torskade dessvärre igår igen, denna gång med 6-4 och 7-5..Blev inge utbrott och förstörda racket, men inom mig kokar det och måste komma ut nånstans!! GAH! Nästa gång ska jag spöa skiten ur han!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar