söndag 19 juli 2009

Morgonproblem

Det jobbigaste som kan hända när man vaknar upp efter en utekväll är att det inte finns något att äta hemma. Det är precis vad som har hänt mig nu..Jag vaknar upp, lite seg sen igår..öppnar kylen och NEEJ!! DEN ÄR TOM!! Jag börjar rota i skafferiet och frysen och drar i alla lådor jag kommer åt för att hitta något ätbart, men det är lönlöst...En panik börja sprida sig i kroppen och jag börjar kallsvettas..Vad ska jag göra??

Då minns jag hur jag löst situationen alla dessa andra frukostlösa bakisdagar. Kebabtallrik nere i Alviks Torg! Mums!

Godmorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar