fredag 10 juli 2009

Fredag!!

Två och en halvtimme till helg..solen tränger sig igenom molnen..fredagskänslan sprider sig i kroppen. Jag lyssnar på skön 80-tals musik och foten börjar stampa med. Benen börjar rycka lite. Huvudet börjar köra lite "Night at the Roxburys-moves". Tittar runt om nån ser mig. Nä det är lugnt, jag kan fortsätta ge utlopp för fredagskänslan..yeah!

Efter gårdagens grabbkväll med fettiga pizzor, en orgie i blodstänkande TV-spel och filmer med frosseri i slakt av människor, kände vi att det kan vara kul att dra ut och vara ännu mer "grabbiga". Förfest hos Robin och sen ut. Härligt!

Gjorde en roadtrip i Sverige med de här killarna för typ tre år sedan som gav minnen för livet, mer om det sen. Vi åkte i en Skyways färdtjänstbuss, så ni kan ju tänka er hur det såg ut med 7 grabbar i på Sveriges vägar.


Måste fortsätta jobba lite nu! Ses ute ikväll!

Lite härlig fredagsunderhållning..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar