Yes! Nu drar jag till landet i Voxna Bruk, 1, 5 mil utanför Edsbyn. En liten by med kanske 1000 invånare eller något. Dags för lata dagar i solstolen med en bra bok och att bli bortskämd av mamma och pappa. Men även dags för tennis, fotboll, boule, varpa, volleyboll, luftgevär och bad! Ska bli skönt att komma bort från allt och bara vara. Koppla av. Verkligen njuta av sommaren. Vädret ser helt okej ut för den här veckan även om det inte är någon supervärme.
Så nu blir det inget bloggande på en vecka. Men sen kör vi igång igen!
Börja gärna kommentera inläggen! Blir ju så mycket roligare då..
Hejdå!
Jobbtips: Handelsbanken Östermalmstorg söker en färsking :)
SvaraRadera