lördag 11 juli 2009

Sliten

Hur gick det igår då? Jo det gick precis som man kunde vänta sig. Av 6 grabbar var det 5 som lyckades ta sig utanför lägenheten där vi förfestade. Av dessa 5 var det 4 som klarade sig till bankomaten, vid norrmalmstorg. Av dessa 4 var det endast 3 som lyckades komma in på Soap bar. Där träffade vi iaf tjejerna som hade haft en egen förfest. Drog vidare till Rose, där det var helt okej.

Vilka slutsatser kan vi då dra av kvällen? Kör aldrig amerikanska dryckeslekar. (förklarar den vi körde i nästa inlägg) Korka inte upp vin när alla redan har fått i sig tillräckligt. Försök att inte vara övertänd innan festen börjar. Inga konstigheter!

Nu ska jag iväg och jobba på basketplanen i v-by. Känner mig inte helt 100 än men brukar ordna sig.

Thunderstruck! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar