torsdag 6 maj 2010

Sommarhojen är min!

YEEES! De ringde upp mig imorse och nu är jag en stolt vinnare av en Electra Townie!!



Klippet finns på http://www.thevoice.se/, gå in och lyssna!
Plötsligt händer det! Tack Therese att du anmälde mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar