Lindbergbloggen
- en blogg som förgyller vardagen
torsdag 6 maj 2010
Sommarhojen är min!
YEEES! De ringde upp mig imorse och nu är jag en stolt vinnare av en Electra Townie!!
Klippet finns på
http://www.thevoice.se/
, gå in och lyssna!
Plötsligt händer det! Tack Therese att du anmälde mig!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar