Fick ett mycket oväntat och konstigt samtal imorse. De ringde från The Voice, radiokanalen, och ville prata om min chans att vinna en cykel... Jag fattade först inte var det var frågan om, men sen kom jag på att det troligtvis var Therese som hade anmält mig till nåt, vilket det också var. Imorrn vid 07.00 ska de ringa någon som kommer vinna en cykel från Sportson. Jag behöver verkligen en cykel så jag ber till Gud att jag vinner. Vore så klockrent! Jag tittar ju faktiskt på Vakna med the Voice varje morgon..så jag är värd den!
Slå på kanal 5 på tvn eller 105.9 på radion vid 07.00 och håller tummarna att det är till mig de ringer!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar