söndag 9 maj 2010

En lyckad kväll!

Det blev riktigt bra igår. De tidigaste gled in vid fyra och vi började med lite Allsvensk fotboll. När alla sedan var samlade gick vi ner till våra härliga kvartskrog (läs: Alkishak), där vi aldrig brukar äta annars. Trots den sunkiga inredningen och de något risiga gästerna på stället så var det helt okej. Vi tryckte i oss en fläsknoisette var rätt snabbt och styrde kosan mot lägenheten igen. Kvällen fylldes med ölspel, Buzz, youtubeklipp, godis, nötter, chips och en massa San Miguel. Tycker det är härligt att man kan sitta i bar överkropp och förfesta utan att det känns konstigt.. Sedan bar det av med taxi till Ambassadeur, där vi skulle stå på listan.. Till vår stora besvikelse fanns vi inte med!? Och jag som hade lovat alla gratis inträde.. Kändes inte så kul. Men 180 spänn fattigare var vi ändå kungarna på dansgolvet och kvällen blev faktiskt fulländad tillslut ändå. Tror det var den härliga Mcfeasten vid fyratiden som gjorde att jag kände mig pigg och fräsch imorse!

Tack grabbar för en skön kväll! Detta ska göras om snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar