fredag 21 maj 2010

Sommaren är här!!

Hela veckan har ju varit underbar. Har tagit ett flertal afterwork-öl och knappt varit hemma den här veckan. Man vill ju bara vara ute hela tiden. Så fantastiskt skönt att jobba vid vattnet då och kunna sätta sig och sola på en bänk på lunchen och höra vattnets brus.
Just det, blev fast anställd i onsdags också! Så det känns riktigt bra faktiskt! Computerlinks är ett riktigt bra företag med riktigt bra arbetskamrater och mycket utvecklingsmöjligheter. Så jag känner mig helnöjd!

Blir en lugn helg..Börjar känna mig lite krasslig och måste ju bli frisk snabbt så jag inte är sjuk nästa vecka när vi ska åka till Sardinien! Perfekt om det blir lite sämre väder nästa vecka..=)

Nu är det talangkväll i soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar