lördag 8 maj 2010

Nu åker vi!

10 minuter till utsatt tid för grabbkvällen. Har laddat länge och nu är allt fixat här hemma. Har knäckt första ölen och sitter och njuter i soffan. Det här kommer bli en bra kväll. Känner det på mig. Har skickat ut taggnings-sms och inlägg på facebook-eventet. Och vilken respons jag har fått. Det är inte ofta vi lyckas få alla på lika bra partyhumör. Men ibland händer det och då kan det sluta så här..



















Ska ni ut ikväll så är det bara att höra av sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar