Fredagkväll. Skönt. Therese är borta den här helgen så jag har hela lägenheten för mig själv, men vad ska man hitta på? Jag har ägnat kvällen åt diskning, städning och lite tv-tittande. Det är inte den här kvällen som ska vara bra eller kul den här helgen. Det är imorgon det händer. Jag har laddat länge för den här lördagskvällen. För några månader sen tänkte jag på vad jag helst skulle vilja göra och en av två saker var att dra ihop mina närmaste killkompisar och köra en "grabbkväll". Låter kanske töntigt, men det är nåt visst med att bara träffas vi killar utan allas respektive. Det blir en helt annan stämning. En stämning som inte skulle funka om tjejerna var med. Det blir lite föör grabbigt. Så därför har vi bokat in morgondagen. Då är det jag och 6 grabbar som ska träffas hos mig först, käka och förfesta och sen dra vidare ut till Ambassadeur. Så vill ni träffa ett otroligt hypat gäng så ses vi där imorrn kväll.
Den andra saken jag var sugen på att göra var att träffa mina kusiner som pluggar i Linköping och som jag inte träffar särskilt ofta. Biljetten är bokad och nästa helg är det jag som är i Linköping och festar loss. Ska bli riktigt kul!
För övrigt så har jag ju haft ett otroligt flyt den här veckan. I onsdags fick jag ett bra besked från jobbet och i torsdags vann jag cykeln på Vakna med the Voice. Helgen kommer bli underbar och livet leker just nu. Åker till Sardinien om 19 dagar och sen är ledarresa till Rhodos den 13 juni... Det är gött!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar