Efter gårdagens hemmakväll känns det bra att jag ska utnyttja min gräsänklingsfrihet idag iaf. Middag och förfest hos Madde och sen troligen utgång. Ska bli kul att parta men måste ju orka upp imorrn också...Tydligen är det bara jag som jobbar av dem som ska dit..Finns en viss risk att jag hänger på deras tempo.. men ska försöka stå emot.. Äh vem försöker jag lura! Får väl va lite trött på jobbet imorrn.
Bara att tagga igång då!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar