fredag 27 augusti 2010

FIFA-kväll

Sitter och lirar FIFA med grabbarna hos mig just nu. Colan flödar och vi frossar godis och nötter. Jake och Ande har dock vunnit lite för många matcher i rad så stämningen börjar bli en aning hatiskt. Jag är så sjukt dålig förlorare men försöker spela att det inte spelar någon roll.. Snart min tur igen.. Ska spela skjortan av dom nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar