lördag 7 augusti 2010

Är man gammal vid 25 eller?

Onsdagens utgång var väldigt trevlig och det blev väldigt sent. Så torsdagen blev en kamp. Men jag är stark och lyckades jobba bra hela torsdagen. Igår var det ju party igen, denna gång hos Robin för att fira Robin och Orreteg som har fyllt 25 i sommar. Mycket trevlig tillställning med mycket folk. Däremot undrar jag om man är gammal när man har fyllt 25? För igår var det sagt att vi skulle ut, men när det väl kom till den tidpunkt att vi skulle röra oss mot stan så var vi endast 6 tappra som vill gå ut av ca 25 pers... Visst, vissa hade väl giltiga skäl med jobb tidigt och så. Men de flesta var bara allmänt tråkiga. De ville helt enkelt inte. Så det blev fest till tolv för dom och sen läggdags..Jag blir nästan mörkrädd. Även mina vanligtvis utgångssugna grabbar bangade. Det är ju ett fritt val, det kan jag inte säga nånting om. Men är det inte nu man ska vara i sin bästa tid i livet?

Jaja jag ska väl sluta vara bitter. Men det är ju lite trist när utgången inte blir så kul som det skulle ha varit om fler hade hängt på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar