tisdag 3 augusti 2010

Jaha vad ska man hitta på nu då?

Therese är borta på Mallis hela veckan och det ska faktiskt bli rätt skönt att vara själv en vecka. Men så här första kvällen slog det mig..Vad ska jag hitta på? Tänkte ju att jag skulle hänga me grabbarna varje dag, men de kan ju inte varje dag bara för att jag kan det. Så ikväll efter jag åt blev det en löparrunda. Var ute en halvtimme i bra tempo. Är helt slut nu... Kram i båda benen och ont i ryggen. Måste verkligen komma i form till träningslägret nästa vecka i Finspång. Vägde 91 pannor igår.. Till det hör att jag brukar ha en matchvikt på 86 kg.. och det är inte muskler jag har ökat. Bara att dra ballen i gruset som en vis coach har sagt.






Blev en härlig Svensson TV-kväll sen med Allsång och Morden i Midsomer. Men vad säger ni, ser jag inte lite vuxnare ut med skägg? Kankse ska behålla det en längre tid? Bara trimma lite..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar