På vår lilla resa runt i landet hade vi med oss några cd-skivor. Ni vet sånt man lyssnade på på 90-talet? Hursomhelst, vi hittade en bränd skiva i bilen, "Mandas favoriter" från början av 2000. På den skivan var det en del bra låtar och en del mindre bra.. Men en låt som jag fastnade för var denna. Riktigt skön även om texten är lite töntig..=)
Annars så har ju hela sommaren varit ett enda stort genombrott för Oskar Linnros. Hans syns och hörs överallt, alla pratar om honom och hans musik är riktigt bra. Min favorit är den här..
sen gillar jag ju såklart
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar