fredag 30 oktober 2009

Veckans talang v.44!!

Ni tror väl inte att jag har glömt!? Idag är det fredag, fredagsmys, rödvin-idol-och-snacks-dagen, skönaste dagen på veckan och så klart Veckans talang dagen!!

Talangen är återigen onödig men ändock en talang.

Grunden till denna talang är min vikt under större delen av mellanstadiet. Ja, jag var lite av en knubbis. Ingen jättetjockis men lite småmullig. Några bilringar på magen och lite rund i ansiktet. Jag var en go och glad 10-11 åring som drack lite för mycket oboy och åt lite för mycket skogaholmslimpa. Här har ni en bild på hur jag såg ut ungefär vid den tiden. Denna bild är tagen efter att vi har vunnit internserien i basket, en serie där bara Blackeberg och Alvik lag är med, för pojkar födda 85. Det var Jakobs idé att fira finalsegern med att ta på sig partyhattar...Kändes coolt då de flesta som vinner en serier har guldhattar eller liknande. Vet inte hur coolt det här blev.





















Detta var alltså inte talangen, utan själva talangen kom till när jag i tonåren började växa utav bara den! Från att ha varit lite mullig till att bli smal som en pinne. Vad skulle allt fett ta vägen? Jo här..




Veckans talang!! Min förmåga att kunna dra ut skinnet onormalt långt...=)
Ha en skön fredagskväll!

1 kommentar:

  1. HAHAHA skogaholmslimpor och partyhattar jag döör!!!

    SvaraRadera