Har märkt att intresset för bloggen har svalnat lite på sistone..Inte för att jag brukar ha massor med läsare men ändå över 10. Men nu nu när jag skulle kolla hur många läsare jag haft idag så stod det NULL! Absolut inga? Måste ha blivit något fel för det stod iaf 3 alldelses nyss..Haha. Det var som statistiken ville reta mig och trycka ner mig i skiten..Du har NULL!!!! läsare! Sluta blogga din sopa!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar