Skönt! Det blev vinst mot Uppsala efter en lite skakig första halvlek. Alltid härligt med vinst!
Imorgon är det fredag och på jobbet är det vinlotteri där jag kan vinna som mest typ 12 flaskor..Sen är det fredagsfika också..Mumsigt! Och direkt efter jobbet är det bara att snabbt ta sig hem för att fixa klart allt för resan till landet, där årets party ska hållas. Så ni kan ju tänka er att min fredag blir lite utöver det vanliga!
Nu är det Silent Hill på TV, dricker saft och äter leverpastejmacka. Känner mig rätt nöjd.
Godnatt!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar