torsdag 29 oktober 2009

Dom har humor här på jobbet!

Tydligen hade de på jobbet spelat in ett litet youtubeklipp förut och de visade mig det idag. Och jag måste såklart visa er. Upprinnelsen till klippet är detta enkla men relativt roliga klipp om färsk frukt..




Här är några av mina kollegers version..Denna handlar om en brandvägg. Jävligt kul faktikst! Kolla kastarmen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar