måndag 12 oktober 2009

Helgen

Denna helg får fyra av fem Marcus-poäng. Startade med en skön vinst mot Alvik och blev utsedd till matchens spelare vilket Micke Hermansson brukar prenumenera på..Så det var en glad Marcus som sedan drog till Cattens i Abrahamsberg för att se Danmark - Sverige med coacherna i Blackeberg basket. Fokuset på matchen blir inte lika intensivt som när man tittar hemma så jag blev inte lika besviken när förlusten var ett faktum. Vi festade vidare och vi blev kvar där till 12 innan vi drog vidare till Metro. Där var det 90-tals tema men lite mycket folk. Vi hade skoj och det blev mycket dans och kvällen avslutades med en härlig Megagyros! =) Vi borde köra fler såna här coachkvällar, blir lite ledarresekänsla utöver det hela.

Var tvungen att gå upp tidigt för att coacha i Åkersberga utav alla ställen, vilket drar ner helgens betyg. Aldrig kul att åka bil i 40 min för att åka på torsk med 30 pinnar..

Helgen avslutades hemma hos mamma och pappa som var barnvakt för Hanna och Ebba (Johans barn). Var ju tvungen att vara lite lekfarbror så jag fick rita, leka affär och leka med barbies hela kvällen. Fick en bamsekram av Ebba innan jag åkte hem så det var det värt! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar