Okej gårdagens talang var en sanning med modifikation...
Igår blev det en heldag hemma hos brorsans familj i Backlura. Vi fikade, spelade FIFA 10 och Call of duty på hans nya PS3, gjorde egen pizza, käkade lördagsgodis och slöade i soffan framför TV:n. En perfekt lördag helt enkelt.
För idag är det matchdag och jag sitter och väntar på att åka till samlingen vid 13. Ska till Hallstahammar och göra slarvsylta av dessa Hallstaspelare..=) Gillar ordet slarvsylta..undrar hur det ordet uppkom?
Hela helgen har därför blivit lugn, vilket har varit väldigt skönt faktiskt. Kankse sov lite för länge i natt dock, känner mig nästan lika trött som efter en partykväll..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar