söndag 18 oktober 2009

Matchdag

Okej gårdagens talang var en sanning med modifikation...

Igår blev det en heldag hemma hos brorsans familj i Backlura. Vi fikade, spelade FIFA 10 och Call of duty på hans nya PS3, gjorde egen pizza, käkade lördagsgodis och slöade i soffan framför TV:n. En perfekt lördag helt enkelt.

För idag är det matchdag och jag sitter och väntar på att åka till samlingen vid 13. Ska till Hallstahammar och göra slarvsylta av dessa Hallstaspelare..=) Gillar ordet slarvsylta..undrar hur det ordet uppkom?

Hela helgen har därför blivit lugn, vilket har varit väldigt skönt faktiskt. Kankse sov lite för länge i natt dock, känner mig nästan lika trött som efter en partykväll..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar