Lindbergbloggen
- en blogg som förgyller vardagen
lördag 23 oktober 2010
Utgång igen..
Så även denna lördag blir det utgång. Men planerna är rätt vaga än så länge. Om det är någon som har en idé vart man kan dra så är det bara att ringa eller messa! =)
Ikväll är det vi som gör stan osäker.. Skål på er!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar