Lindbergbloggen
- en blogg som förgyller vardagen
tisdag 12 oktober 2010
Ska man köpa sig en bil?
Böjar blir mer och mer sugen på att köpa en bil... Vad tycker ni om den här? Tycker färgen passar min personlighet..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar