tisdag 5 oktober 2010

TV-hösten

Här kommer ett erkännande som många kanske redan vet om mig. Jag tittar mycket på TV och mycket på sådant som klassas som "tjej-serier". Idag är det säsongspremiär för mina favoriter Desperate Houswives och Cougar Town. Jag tittar på Ensamma mamma söker på söndagarna. Sen börjar ju Bonde söker fru imorrn. Ska bli kul med lite Paradise Hotel, Robinson och Bartnender skolan också... Okej jag ska försöka att inte titta på allt, men allt har ju sin charm..

Sitter just nu med varma nypoppade popcorn och njuter av skvallret hos de desperata husfruarna. Skönt med lediga tisdagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar