Det är inte ett skämt! Jag ska faktikst ut och ta en öl ikväll. På en torsdag! Ja jag vet att man är ledig imorrn men det känns ändå lite skumt att dricka på en vardag. Men ikväll ska jag fira min kompis Natta som fyller 20 år, så jag och min kära vapendragare Jakob ska med ett gäng och ta några öl. Hon tror att hon är vuxen nu, men av min egen erfarenhet så tror jag inte hon blir vuxen än på ett tag. Allt är väl relativt men jag själv känner mig fortfarande som en 18åring..=)Tror inte det blir särskilt sent ikväll men ska bli kul att sitta och snacka lite bara.
Härligt skön vårdag idag! Är det bara jag som går runt med ett leende på läpparna och nynnar lite för högt när jag går hem från jobbet?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar