Visst är det skönt med kort jobbvecka både den här och nästa, men min påsk blir lite förstörd av min ständiga följeslagare, basketen.. Andera kvartsfinalen i basketettan spelas på påskafton i Höganäs i Skåne.. Vi åker ner redan på långfredagen och kommer hem på lördag natt. Visst är det kul att det går bra för oss och att vi får spela slutspel, men just den här helgen hade jag tänkt att åka till mitt landställe med therese och hela min familj och fått lite lugn och ro. Man behöver det ibland och det har varit en väldigt stressig vår hittills. Men jag får klara mig den här gången.
Får hoppas att solen steker nere i Skåne och att mina härliga lagkamrater kan underhålla mig. Frågan är hur det blir med påskägg.. Undra om vår tränare Bagarn har planerat in nåt letande efter påskägg..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar