måndag 12 april 2010

Summering

Fjärdeplats i Final Four, halvkrasslig och en armbåge på näsan under semin, dålig tändning till bronsmatchen, förlorat tre seminfinaler nu och vet inte om jag orkar med att satsa en gång till..Samtidigt vore det kul att avsluta karriären med att vinna alltihopa på hemmaplan nästa år. Storsatsning för Blacken säsong 2010/2011?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar