fredag 9 april 2010

Sämst tajming

Sa för någon veckan sen att det var väldigt länge sen jag var sjuk nu.. Så bra av mig att jinxa.. Nu har jag feber även om den inte är särskilt hög och är hemma från jobbet. Och imorrn har vi semifinal mot Akropol! Måste bli frisk nu. Ska proppa i mig C-vitamin, alvedon och dricka massor av vatten. Finns inte en chans att jag missar Final Four!

Håll tummarna nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar