Det blev en riktigt skön vinst idag mot White Eagles, serieledarna av basketettan. I och med denna vinst är vi klara för slutspel för tredje året i rad! White Eagles hade endast förlorat en match under säsongen så det gjorde det hela extra skönt.
Kalla mig egoist men även om vi vinner matchen och vi är klara för slutspel så kan jag inte glädjas lika mycket som jag hade gjort ifall jag hade spelat bra också. Idag gick inte bollarna i och fick inte så mycket speltid. Spelade bra försvar men är grymt besviken på mitt anfall. Jag vill vara skitglad över vinsten, men jag vet att jag kommer och ligga och tänka på vad jag kunde ha gjort bättre och gjort annorlunda...Skönt att vi hade en riktigt bra femma på slutet som fixade biffen!
Match på lördag mot Tälje, då j-vlar är det Kirilenko-time!
Grattis till slutspelet, får komma och se någon match! =)
SvaraRadera/ande