Ikväll är det inflyttningsfest hos Kristoffer och Johanna. Men det är inte vilken inflyttningsfest som helst; det är Rockabilly tema!
Jag brukar inte gilla teman för det känns som en onödig grej bara för att göra festen liite roligare. Teman brukar bara kännas som ett måste som ger en ångest för vilka kläder man ska välja eller om man ska vara tvungen att gå och köpa lite nya kläder eller accessoarer bara för den festen...Jag brukar därför pusta lite för mig själv och tänka "måste vi alltid ha teman..", så även denna gång. Så jag har inte alls kollat vad jag ska ha på mig förrän nu två timmar innan festen och det har gått över förväntan måste jag säga. En rutig skjorta, ett par jeans, therese skinnjacka, ett par solbrillor, mycket vax i håret och en kam så har jag fest outfiten kirrad. Vad säger ni?

Jag är redo för lite skön Rockabilly-fest nu. Nu öser vi!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar