
Har ju inte bloggat så mycket på sistone.. Anledningen till det är att jag nu har fått en Iphone 4 via jobbet.. Har bara tid att kela med min Iphone, ladda ner appar, utforska alla dess oändliga möjligheter som det finns. Hade inte insett hur bra det faktiskt är med en Iphone. Som Jessan på jobbet sa: Mitt liv är uppdelat i före och efter Iphonen. =) Det enda som är dåligt är att jag går och lägger mig så mycket senare. Måste ju kolla klipp från serier jag missat på alla tv kanalers playappar, lyssna på gamla sommarpratarprogram, kolla fb, kolla youtube och spela spel innan jag kan somna..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar